Aquatech

Op Aquatech is er een zee aan kennis te vergaren voor elke watertechnologie professional. Deze beurs kent een mondiaal karakter, met bezoekers van maar liefst zes continenten. Lezingen, sprekers, interessante workshops: het is een waar waterwalhalla.

Onze rol

Aquatech Amsterdam is één van de eerste beurzen van RAI Amsterdam die wij hebben gedaan. Ondertussen hebben wij al drie edities van ze verzorgd én berichten geschreven voor de Aquatech edities in andere continenten. De geschreven content was zonder uitzondering Engelstalig en betrof met name innovaties op het gebied van water.

Op een rijtje

Doelgroep: Waterprofessionals
Fase: Vooraf en tijdens
Type content: Korte promotie video’s, persoonlijke video’s en recap video
Kanalen: Facebook, Twitter en LinkedIn
Doelstellingen: Structurelle content, branding & werving bezoekers en een buzz creëren voor het evenement
Duur samenwerking: 6 maanden

Resultaten

Voor de periode van 1 mei 2019 t/m 10 november 2019:

Kijktijd op Facebook: 143% omhoog
Impressies op Twitter: 432.800
Videoviews op Twitter: 1.672% omhoog
LinkedIn link clicks: 602% omhoog
Volgers op LinkedIn: 134% omhoog
Bereik LinkedIn: 131.817

Procentuele toenames o.b.v. resultaten Aquatech 2017.

Contact

Wij helpen je graag verder.

Goede videocontent maken voor social media kost tijd, energie, en je moet het ook maar net op de juiste manier doen.

Daarbij schieten wij je graag te hulp.

Jarenlange ervaring

Al jarenlang vertrouwen bedrijven en eventorganisatoren op ons voor hun videocampagnes. Van de RAI tot de Jaarbeurs, van ict-kantoren tot jachthavens.

Videocampagnes op maat

We gaan samen met jou aan de slag om jouw social media-presence precies te geven wat het nodig heeft.

Wil je met ons praten?

Je mag ons altijd bellen, mailen, of berichten. Zolang je de rooksignalen maar laat voor wat ze zijn.

Contact