Onze rol
Wekelijks produceerden wij, in samenwerking met het Horecava-team, content voor hun Facebook-, Instagram-, en LinkedIn-pagina’s. De onderwerpen van de berichten waren afgestemd op basis van hun interne contentkalender. We maakten persoonlijke video’s en korte promotievideo’s om de Horecava-beleving zichtbaar (en bijna tastbaar) te maken.
Op het event zelf legden wij het event live op hun social media vast. Dagelijks plaatsten wij zo’n 14 berichten, waarin wij alle kanten, hallen en activiteiten op Horecava belichtten.
Op een rijtje
Doelgroep: Professionals in de foodservice branche
Fase: Vooraf, tijdens
Type content: Korte promotievideo’s, persoonlijke video’s en videoproductie
Kanalen: Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram
Doelstellingen: Horecava branden als hét jaarlijkse event voor de foodservice professional; het bitterballen-imago terugdingen.
Begin samenwerking: 2019
Resultaten
Voor de periode van 1 november 2022 t/m 20 januari 2023:
Bereik op Facebook: 420.543 weergaven
Bereik op Instagram: 111.000 weergaven
Bereik op LinkedIn: 55.402 weergaven
Kijktijd video’s op Facebook: 9.952
Likes op Instagram: 5.528
Volgers op LinkedIn: 180% omhoog
Procentuele toenames o.b.v. resultaten Horecava 2020.