Horecava

Voor de doorgewinterde foodservice professional is een bezoek aan Horecava vaste prik. Deze jaarlijkse RAI-beurs draait om het nieuwste van het nieuwste, het beste van het beste, en het smakelijkste van het smakelijkste in de foodservice-branche. Aan ons was de taak om dat op hun social media uit te dragen.

Onze rol

Wekelijks produceerden wij, in samenwerking met het Horecava-team, content voor hun Facebook-, Instagram-, en LinkedIn-pagina’s. De onderwerpen van de berichten waren afgestemd op basis van hun interne contentkalender. We maakten persoonlijke video’s en korte promotievideo’s om de Horecava-beleving zichtbaar (en bijna tastbaar) te maken.

Op het event zelf legden wij het event live op hun social media vast. Dagelijks plaatsten wij zo’n 14 berichten, waarin wij alle kanten, hallen en activiteiten op Horecava belichtten.

Op een rijtje

Doelgroep: Professionals in de foodservice branche
Fase: Vooraf, tijdens
Type content: Korte promotievideo’s, persoonlijke video’s en videoproductie
Kanalen: Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram
Doelstellingen: Horecava branden als hét jaarlijkse event voor de foodservice professional; het bitterballen-imago terugdingen.
Begin samenwerking: 2019

Resultaten

Voor de periode van 1 november 2022 t/m 20 januari 2023:

Bereik op Facebook: 420.543 weergaven
Bereik op Instagram: 111.000 weergaven
Bereik op LinkedIn: 55.402 weergaven
Kijktijd video’s op Facebook: 9.952
Likes op Instagram: 5.528
Volgers op LinkedIn: 180% omhoog

Procentuele toenames o.b.v. resultaten Horecava 2020.