Onze rol
Vlak voor de beurs hebben wij een aantal persoonlijke video’s opgenomen ter promotie van de Huishoudbeurs. We zijn tijdens de beurs aanwezig geweest om voor alle dagen content te schieten, schrijven en bewerken om een perfecte impressie van de beurs te geven. Via diverse kanalen lieten wij social media-volgers en -passanten zien wat ze misten op de beurs, zodat zij alsnog een kaartje zouden aanschaffen.
Op een rijtje
Doelgroep: Een breed, gemêleerd publiek
Fase: Vooraf en tijdens
Type content: Korte promotievideo’s, persoonlijke video’s en recap video
Kanalen: Facebook en Instagram
Doelstellingen: De social media-bezoeker het gevoel geven dat ze wat missen, kaartverkoop aanjagen
Duur samenwerking: 1 maand
Resultaten
Voor de beursperiode van 22 februari tot 1 maart:
Views op Facebook: + 301.900 bekeken minuten
Nieuwe Facebook page likes: + 1.295
Bereik op Facebook: 1.050.140 weergaven
Views op Instagram: 141.408
Volgers op Instagram: + 11.000