Nationale Onderwijs Tentoonstelling

Leren kun je… leren! De Nationale Onderwijs Tentoonstelling is het grootste event voor onderwijzend Nederland. Deze beurs, die tweejaarlijks plaatsvindt in de Jaarbeurs, is voornamelijk gericht op het KO, VO, PO en MBO.

Onze rol

Voor de diverse social media-kanalen van de NOT hebben wij wekelijks content geproduceerd. Daarmee wilden wij de herkenbaarheid en online zichtbaarheid van de NOT vergroten. Daarnaast wilden wij de beursregistratie aanjagen en het bezoekersbestand uitbreiden.

Op een rijtje

Doelgroep: Leraren, adviseurs, medebeslissers en eindbeslissers
Fase: Vooraf en tijdens
Type content: Korte promotievideo’s, persoonlijke video’s en recap video
Kanalen: Facebook, LinkedIn en Instagram
Doelstellingen: ‘Beter worden in je vak’ uitstralen, verlaging no-show, meer bezoekers werven, het verhaal vertellen via social media
Duur samenwerking: 6 maanden

Resultaten

Bereik op Facebook: 382% omhoog
Nieuwe Facebook page likes: 35% omhoog
Likes op Instagram: +2.104
Volgers op Instagram: +799
Bereik LinkedIn-pagina: 16.825 personen
Bereik LinkedIn-groep: 39.174 personen
Impressies op Twitter: +99.244
Link clicks op Twitter: 12.100

Contact

Wij helpen je graag verder.

Goede videocontent maken voor social media kost tijd, energie, en je moet het ook maar net op de juiste manier doen.

Daarbij schieten wij je graag te hulp.

Jarenlange ervaring

Al jarenlang vertrouwen bedrijven en eventorganisatoren op ons voor hun videocampagnes. Van de RAI tot de Jaarbeurs, van ict-kantoren tot jachthavens.

Videocampagnes op maat

We gaan samen met jou aan de slag om jouw social media-presence precies te geven wat het nodig heeft.

Wil je met ons praten?

Je mag ons altijd bellen, mailen, of berichten. Zolang je de rooksignalen maar laat voor wat ze zijn.

Contact