Onze rol
Aquatech Amsterdam is één van de eerste beurzen van RAI Amsterdam die wij hebben gedaan. Ondertussen hebben wij al drie edities van ze verzorgd én berichten geschreven voor de Aquatech edities in andere continenten. De geschreven content was zonder uitzondering Engelstalig en betrof met name innovaties op het gebied van water.
Op een rijtje
Doelgroep: Waterprofessionals
Fase: Vooraf en tijdens
Type content: Korte promotie video’s, persoonlijke video’s en recap video
Kanalen: Facebook, Twitter en LinkedIn
Doelstellingen: Structurelle content, branding & werving bezoekers en een buzz creëren voor het evenement
Duur samenwerking: 6 maanden
Resultaten
Voor de periode van 1 mei 2019 t/m 10 november 2019:
Kijktijd op Facebook: 143% omhoog
Impressies op Twitter: 432.800
Videoviews op Twitter: 1.672% omhoog
LinkedIn link clicks: 602% omhoog
Volgers op LinkedIn: 134% omhoog
Bereik LinkedIn: 131.817
Procentuele toenames o.b.v. resultaten Aquatech 2017.