Onze rol
Via Facebook, LinkedIn en Instagram laten wij de verdere omgeving zien dat deze jachthaven alles te bieden heeft wat ze nodig hebben. Dit doen wij via persoonlijke video’s en korte promotievideo’s. Ook organiseren we maandelijks een livestream op het YouTube-kanaal van Kempers Watersport, dit combineren wij met een livestream op Facebook. Zo zijn we op twee kanalen live, op hetzelfde moment! Elke livestream gaan we dieper in op de verschillende boten in de jachthaven, alle ins en outs van watersport en krijg je de mogelijkheid om vragen te stellen en direct antwoord te krijgen.
Op een rijtje
Doelgroep: Watersportliefhebbers
Fase: Year-round
Type content: Korte promotievideo’s, persoonlijke video’s en livestreams
Kanalen: Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter
Doelstellingen: Kempers Watersport een persoonlijk gezicht geven, verhoging bezetting ligplaatsen, leads genereren, naamsbekendheid opbouwen
Duur samenwerking: 3 jaar
Resultaten
Voor de periode juli 2018 – januari 2019:
Views op Facebook: 84% omhoog
Nominale views Facebook: +30.979
Volgers op Instagram: 48% omhoog
Likes op Instagram: 12% omhoog
Views op Twitter: 154% omhoog
Online Open Dag
Evenementen organiseren in de anderhalvemetersamenleving: daar zitten nogal wat haken en ogen aan. Dus wat moest Kempers Watersport met hun aanstormende open dag? Het nieuwe normaal is ook digitaal, dachten wij, en dus hebben we samengewerkt om hun Online Open Dag te organiseren.
We bedachten winacties met live prijsuitreikingen, filmden/bewerkten vlogs over de ins en outs van watersport, en hielden een live Q&A waarin watersportliefhebbers ook zónder fysieke open dag alles konden vragen over watersport, bootverkoop, de jachthaven zelf: roept u maar. Bekijk hiernaast hoe dat eruit zag.
Een online evenement geeft je socials een fikse boost en is daarnaast een leuke, originele manier om je community te bereiken. Benieuwd of wij een digitale vertaalslag voor je kunnen maken? Neem contact op met ons.