Onze rol
Via Facebook, LinkedIn en Instagram laten wij heel Nederland zien dat deze jachthaven alles te bieden heeft wat ze nodig hebben. In de persoonlijke video’s deelt boegbeeld Bart Kempers nieuwe ontwikkelingen rondom de jachthaven, het botenaanbod en watersport an sich; dit vullen wij aan met visuals geschoten rondom de jachthaven. Ook organiseren we regelmatig een livestream, tegelijkertijd op Facebook en YouTube.
Op een rijtje
Doelgroep: Watersportliefhebbers
Fase: Year-round
Type content: Korte promotievideo’s, persoonlijke video’s en livestreams
Kanalen: Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter
Doelstellingen: Kempers Watersport een persoonlijk gezicht geven, verhoging bezetting ligplaatsen, leads genereren, naamsbekendheid opbouwen
Duur samenwerking: 3 jaar
Resultaten
Voor het jaar 2022:
Totale weergaven LinkedIn: 128.659, toename van 69,8%
Views op Facebook: 40.257
Kijktijd in minuten Facebook: 13.695
Volgers LinkedIn: 940, toename van 80%
Views op Instagram: 15% omhoog
Aantal abonnees YouTube: 5.598, toename van 15%
Procentuele toenames o.b.v. content in 2021.