Onze rol
GreenTech Live & Online bracht een unieke uitdaging met zich mee. Omdat het de eerste online RAI-beurs was, en het concept nog niet breed bekend was gemaakt onder de volgers, was onze content voornamelijk gericht op beursregistratie aanjagen, het concept lading geven en het programma uitlichten. We bewerkten content in allerlei vormen en maten, van korte promotievideo’s tot compilaties van prijswinnaars.
Tijdens de Social Report Team-dagen namen we de webinars en online sessies direct op, om ze vervolgens in rap tempo te bewerken en te plaatsen. Zo kon GreenTech een sfeerimpressie van het event bieden en zijn er gedurende het event nog talloze registraties binnengekomen.
Op een rijtje
Doelgroep: Professionals in horticulture technology
Fase: Vooraf en tijdens
Type content: Korte promotievideo’s, persoonlijke video’s, video’s op locatie, livestreams en recap video
Kanalen: Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn
Doelstellingen: Structurele content, branding & werving bezoekers en verslaglegging doen van het online event
Duur samenwerking: Jaarlijks 2 maanden
Resultaten
Voor de periode van 1 september 2020 t/m 23 oktober 2020:
Impressies op Twitter: 42.500
Organische impressies Facebook: 17.523
Volgers LinkedIn: +272 (2865 naar 3137)
Likes Instagram: 1.005