Livestreaming
Bereik een groter publiek en creëer real-time betrokkenheid met behulp van een social media-livestream! Deel meer inhoud met jouw publiek, zorg voor interactie door middel van een Q&A, deel een online Award Uitreiking via jouw socials of geef een digitale rondleiding. Zo ben je voor iedereen direct zichtbaar en is het voor iedereen toegankelijk, dus een échte win-winsituatie. Jouw vragen? Die beantwoorden wij met liefde.
Hoe het werkt
Wij willen net als webinars ook livestreaming graag voor iedereen toegankelijk en mogelijk maken. Daarom verzorgen wij de technische kant en de video’s, zodat jij je enkel hoeft te richten op de inhoud en het programma. We promoten vooraf de streaming via jouw social media-kanalen en achteraf delen we graag een recap voor extra inhoudelijke content.
Onze werkzaamheden
Voorbereiding
- Bedenken en uitwerken concept
- Opmaak socialmedia-poll voor onderwerpkeuze van doelgroep
- Aanjagen livestream via social media + advertentie
- Opzetten online omgeving
- Communicatie betrokken partijen
- Opmaak video templates in huisstijl
- Planning en organisatie
Opnamedag
- Videomeeting opzet inhoud programma
- Video-opname programma (incl. huur extra AV-techniek)
- Online en offline begeleiding
De voordelen
1. Om jouw merk online te vestigen en het bereik te maximaliseren.
Op dit moment geven gebruikers de voorkeur aan livestreaming, daarom scoren ze ook hoger in zoekopdrachten en bereiken ze meer mensen.
2. Bouw een emotionele band met de kijker.
Je kunt weergaven kopen, maar je kunt geen liefde kopen en het is deze persoonlijke band die mensen willen opbouwen. Het tonen van ongefilterde en niet-geënsceneerde inhoud kan helpen om die unieke band op te bouwen.
3. De kloof tussen de digitale en fysieke aanwezigheid te wissen
De digitale en fysieke aanwezigheid beheersen het succes van het merk, waarbij de eerste met de dag invloedrijker wordt. Ervoor zorgen dat de fysieke en digitale werelden van het merk op één lijn liggen en staan voor dezelfde waarden, is cruciaal voor een verenigd merkimago.
4. Creëer real-time betrokkenheid.
Het is een zekere manier om een hoge betrokkenheid te krijgen en meer te weten te komen over de behoeften van uw doelgroep. Er is de mogelijkheid om tegelijkertijd een livestream en een livechat te hebben, waarbij de vragen van het publiek direct worden beantwoord.
5. Veilig en efficiënt!
In een tijd waar we helaas niet fysiek samen kunnen zijn, is een social media-livestream een veilig alternatief! Zeg maar dag tegen lange reizen met het OV, want een livestream is gewoon te volgen vanuit huis. Heel efficiënt dus!
Ben je benieuwd naar onze voorbeelden? Neem dan eens een kijkje!